Novo poglavje znamke Dacia bo še naprej temeljilo na trdnem poslovnem modelu (»business model«), ki bo še okrepljen in posebno učinkovit. Ustanovitev nove poslovne skupine (»business unit«) Dacia-Lada bo povečala konkurenčnost Dacie zahvaljujoč izrabi sinergij z inženiringom in proizvodnjo Lade. Nova študija Dacia Bigster Concept je utelešenje razvoja znamke Dacia navzgor in preboj v  segment C. Dacia ostaja Dacia, enako dosegljiva kot doslej, a s kančkom svežine. 

Dacia je v okviru predstavitve strateškega načrta Skupine Renault, poimenovanega Renaulution, razkrila svoj 5-letni načrt. Dacia bo z ustanovitvijo poslovne skupine (»business unit«) Dacia-Lada povečala svojo učinkovitost in konkurenčnost, hkrati pa segla onstran svojega okvira kar zadeva trge in izdelke, še posebno v segmentu C. Študija Bigster Concept napoveduje razširitev ponudbe znamke Dacia na nova obzorja.

»Dacia bo ostala Dacia in še naprej ponujala zanesljive modele, ki bodo kupcem ponujali smotrn nakup z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno. Z ustanovitvijo poslovne skupine Dacia-Lada bomo v celoti izkoristili modularno konstrukcijsko osnovo CMF-B, izboljšali našo učinkovitost in še povečali konkurenčnost, kakovost in privlačnost naših modelov. Na voljo nam bo vse potrebno, da se usmerimo k še višjim vrhovom. Študija Bigster Concept kaže to pot.« Denis Le Vot, generalni direktor znamk Dacia in Lada med razkritjem strateškega načrta Renaulution

Trden poslovni model, tako edinstven kot tudi učinkovit. Minulih 15 let je Dacia ponujala sodobna, enostavna in privlačna vozila. Naslanjajoč se na strokovno znanje brez primere je Dacia izkoriščala najboljše, preverjene in že amortizirane tehnične rešitve Skupine Renault in Zveze Renault-Nissan-Mitsubishi.