Kar zadeva »razumen« potrošniški pristop do avtomobila, je Dacia postavljala nova merila, zdaj pa bolj kot kadarkoli prej sega v jedro potreb svojih kupcev in jim ponuja enostavna, prostorna, zanesljiva, čvrsta vozila, brez odvečnosti in za neprekosljivo ceno. Kontekst minulih mesecev brez primere je še pospešil spreminjanje odnosa, ki se je razvijalo že več let. Mnogi ljudje svojo potrošnjo poskušajo spremeniti v bolj trajnostno in se zato vračajo k bistvenemu, ob tem pa še vedno izražajo svojo potrebo po mobilnosti in svobodi. Vedno več kupcev se nakupa avtomobila spet loteva s pragmatizmom. Na tovrstno povpraševanje se je Dacia odzvala pred več kot 15 leti z vozili, ki ponujajo bistveno in za zmerno ceno.

Sandero in Sandero Stepway utelešata gensko zasnovo znamke Dacia. Sandero je postal ikonična prodajna uspešnica, ki je od leta 2017 najbolje prodajan avtomobilski model fizičnim kupcem v Evropi. Skupno so prodali že skoraj 2,1 milijona primerkov Sandera, kar pomeni 32 odstotkov celotne prodaje znamke Dacia od leta 2004. Sandero Stepway, bolj pustolovska izvedenka, ima 65-odstoten delež skupne prodaje modela Sandero z več kot 1,3 milijona prodanimi primerki.

Dacia je z novim Sanderom in novim Sanderom Stepway prenovila svojo ponudbo v segmentu mestnih in vsestranskih kompaktnih avtomobilov in se s tem odzvala na vse potrebe posameznih kupcev. Čeprav sta nova modela ohranila približno enake zunanje mere, ponujata bolj moderno, radodarno in vsestransko notranjščino v skladu s svojima temeljnima vrednotama: enostavnostjo in zanesljivostjo. Z novo konstrukcijsko osnovo ponujata višjo raven opreme, aktivne in pasivne varnosti, prenovljene motorje, med katerimi je tudi tak na bencin in avtoplin (LPG) in prvikrat šeststopenjski ročni menjalnik.

Nova Sandero in Sandero Stepway sta prenovljeni utelešenji duha njunih predhodnikov. Še vedno za zmerno ceno kupcem omogočata nakup novega avtomobila z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno na trgu.