Dacia je predstavila nov motor, ki je prilagojen za rabo dveh vrst goriva – bencina in avtoplina – TCe 100 ECO-G. V Sloveniji je ta motor že na voljo v modelih Sandero, Sandero Stepway in Duster, kmalu pa tudi v modelu Logan MCV. Ta motor ima izboljšane zmogljivosti in obenem zmanjšana porabo goriva in izpust CO2. Dacia je edini proizvajalec avtomobilov, ki motorje na avtoplin (utekočinjen naftni plin ali LPG) z oznako ECO-G ponuja v skorajda celotni paleti modelov.

ECO-G je preverjena rešitev, ki je enostavna za uporabo, cenovno dosegljiva, gospodarna med rabo in ustreza potrebam kupcev vozil znamke Dacia. Motor ECO-G ima za približno 10 odstotkov manjši izpust CO2 kot enakovreden bencinski motor. ECO-G je oznaka, ki jo imajo za rabo bencina in avtoplina (utekočinjenega naftnega plina, LPG) prirejeni motorji.

Dacia svoje modele z motorji na avtoplin (LPG) ponuja po zelo konkurenčnih cenah in brez sklepanja kompromisov pri zanesljivosti. Cena avtoplina je ugodnejša (lahko celo blizu polovice cene bencina ali plinskega olja. Čeprav je povprečna poraba motorja na avtoplin malo večja, je v celoti strošek goriva na prevožen kilometer manjši za do 30 odstotkov kot pri bencinskem motorju oziroma za do 8 odstotkov manjši kot pri dizelskem motorju. 

Dacia Sandero 1.0 TCe 100 ECO-G je kupcem na voljo že za 9.900 eur, Sandero Stepway 1.0 TCe 100 ECO-G za 10.600 eur, Duster 1.0 TCe 100 ECO-G pa že za 13.290 eur. Slovenski EKO SKLAD ponuja za nakup osebnih avtomobilov serijske proizvodnje, ki kot pogonsko gorivo uporabljajo plin (sem spadajo tudi Daciina vozila ECO-G), ugoden kredit z obrestno mero trimesečni EURIBOR +1,3 % in odplačilno dobo do 10 let.

Avtoplin je utekočinjen naftni plin (LPG - Liquefied Petroleum Gas), kemijsko pa mešanica propana in butana, ki je v Evropi opredeljen z normo EN589. Ob njegovem zgorevanju se sprošča manj ogljikovega monoksida, ogljikovodikov in dušikovih oksidov kot pri bencinu. Poleg tega je še ena pomembna prednost avtoplina, da ob zgorevanju daje za približno 10 odstotkov manj izpusta CO2 kot enakovreden motor na bencin. V Evropi in večini drugih držav po svetu je sistem za vbrizg avtoplina dodan v obstoječ bencinski motor. Njegova raba terja posebno posodo za avtoplin, ki mora zdržati visok tlak utekočinjenega plina in pa manjše spremembe sistema za vbrizgavanje goriva v motor.