Prototip Mégane eVision, ki je bil razkrit med nedavno spletno konferenco Renault eWays: The Challenge towards Zero Emissions (Renault eWays: izziv poti k ničnim izpustom), je utelešenje Renaultove strategije na področju električnih avtomobilov v segmentu C. Novinec bo dopolnil ponudbo znamke, v kateri sta že Twingo E-Tech Electric v segmentu A in prodajna uspešnica ZOE v segmentu B.

Na konstrukcijski osnovi CMF-EV zasnovani novi Mégane E-Tech Electric ima elektromotor z največjo močjo 160 kW (217 KM) in akumulator zmogljivosti 60 kWh, ki omogoča doseg do 450 km po normativu WLTP. Ta avtomobil, ki ga imenujejo tudi MéganE (izgovarja se: "mégan i"), že razkriva svoje dokončne obrise pod edinstveno kamuflažno preobleko. Gre za 30 predserijskih primerkov avtomobila, ki jih bodo Renaultovi inženirji letošnje poletje vozili na javnih cestah.

V Renaultovi tovarni Douai izdelani predserijski avtomobili bodo vsi okrašeni z povsem novim vzorcem, ki so ga po meri zasnovali v direkciji Renault Design. Sestavlja ga poigravanje črt, ki po eni strani odsevajo novi zaščitni znak znamke, po drugi pa ustvarjajo slepilno kamuflažo.