Na temeljih strokovnega znanja o električnih vozilih, bogatih izkušenj iz Formule 1 ter z zagnanostjo in navdušenostjo lastnih inženirskih, razvojnih in kontrolnih ekip razvil inovativen hibriden pogonski sklop E-TECH. Manj znano je, da je bil postopek te iznajdbe in njenega razvoja tako nenavaden kot tudi navdihujoč. Renault strokovnjak za zasnovo hibridov Nicolas Fremau se spominja zadnjih stopenj odločanja, v katerih je pogonski sklop E-TECH dobil obliko, kakršno ima sedaj pod motornim pokrovom prvih serijskih modelov, ki so opremljeni z njim.

Po prvih preskusih prototipov, s katerimi so preverjali delovanje sistema E-TECH – nastalega na podlagi enostavnega modela iz elementov LEGO izpred nekaj mesecev – so razvojne ekipe dosegle prvo pomembno stopnjo. Predstavili so vozen »pravi« avtomobil, pripravljen v 18-mesečnem roku, ki ga je postavil Gérard Detourbet, ko je dal svoje soglasje za razvejo te hibridne tehnologije. Prva različica pogonskega sklopa E-TECH je pod motornim pokrovom modela Dacia Sandero dočakala svojo pol-javno premiero leta 2012 na prireditvi Innov'Days, ki je namenjena predstavitvi tehnoloških novosti v razvojni fazi zaposlenim Skupine.

EOLAB: neizogibno srečanje

Istočasno je Renault pripravljal svoj odgovor na vladni izziv, da izdela avtomobil, ki bo zmožen porabiti manj kot 2 litra goriva na 100 kilometrov. To naj bi dosegel prototip EOLAB. Mešane ekipe inženirjev, oblikovalcev, strokovnjakov za aerodinamiko itn., ki jih je vodil Laurent Taupin, so se posvetile predvsem trem poglavitnim področjem: zmanjšanju teže konstrukcijske osnove in karoserije, izpiljeni aerodinamičnosti in kar najbolj gospodarnemu pogonskemu sklopu. Sestanek z razvojno ekipo pogonskega sklopa E-TECH je bil torej neizogiben.

Četrta prestava

EOLAB je držal obljube in odzivi nanj so bili zelo pozitivni, novinarje pa je zapeljal prototip, ki je podrl rekorde v porabi goriva (1 liter na 100 km, končno!), ne da bi ob tem zanemaril dinamične lastnosti (9,2 sekunde za pospešek z mesta do 100 km/h) in lego na cesti. Kljub temu Nicolas Fremau in razvojne ekipe niso bili povsem zadovoljni: "Morali bi doseči pospešen zagon motorja z notranjim izgorevanjem, da bi dobili zelo odziven prenos moči in dosegli užitek v takojšnji učinek stopalke za plin na vožnjo, kot je to pri električnih vozilih."