• Renault razkriva prvi pogled na novo oblikovalsko študijo, ki uteleša zaveze njegove strategije trajnostnega razvoja: okolje, varnost, vključevanje.
  • Ta nova oblikovalska študija s pogonskim sklopom na vodik uteleša načrt razogljičenja skupine in znamke Renault kot tudi njun napredek na področju krožnega gospodarstva, že recikliranih in za recikliranje primernih snovi.
  • Vgrajene tehnološke inovacije služijo varnosti voznika in potnikov.
  • Vključevanje se kaže skozi raznolikost ekip in dosegljivost avtomobila.

Ta povsem nov koncept prevaja zaveze Skupine za trajnostni razvoj prenaša in jih za znamko Renault tolmači v službi trajnostne, varne in vključevalne mobilnosti.

Ta oblikovalska študija je bila ustvarjena pod vodstvom Gillesa Vidala, direktorja oblikovanja znamke Renault, in je del nedavno napovedanega cilja podjetja, da do leta 2030 v svoji ponudbi doseže 100-odstoten delež električne energije.

Nova oblikovalska študija bo razkrita maja 2022.