Podpora strankam

Imate vprašanje ali pritožbo? Zaupajte nam vse!

Vzpostavite stik z nami

Izberite način, ki vam ustreza.

Podpora za stranke družbe Dacia

Preko telefona ali klepeta v živo

Oddelek podpore za stranke vam je na voljo na številki 080 10 81, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

 

Z nami lahko vzpostavite stik tudi preko klepeta v živo, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.

Podpora za stranke družbe Dacia

Pismo ali e-pošta

Pišite nam preko e-pošte na naslov vprasajte.nas@dacia.si* ali preko pošte na naslov  Renault Nissan Slovenija d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.

Podpora za stranke družbe Dacia

Družabna omrežja

Vzpostavite stik z nami neposredno preko naših družabnih omrežij: Facebook, Instagram, YouTube.

*Uporabnik, ki nas kontaktira preko elektronskega naslova vprasajte.nas@dacia.si, se strinja s pravnim obvestilom.

 

Podjetje Renault Nissan Slovenija d.o.o. Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, na našem trgu zastopa znamke Dacia, Renault, Nissan, Alpine.

Uporabne povezave

Ali imate vprašanja glede uporabe in vzdrževanja vašega vozila Dacia? Odgovor boste najverjetneje našli med našimi pogostimi vprašanji.

Spletni obrazci

Obrazec za vsako zahtevo.

Iščete informacije?

Za več informacij o naših modelih, dodatni opremi, storitvah ali ponudbah izpolnite ta obrazec...

Zahteva za informacije

Vas zanima določena storitev?

Če želite zahtevati dokument ali pomoč strokovnjaka v povezavi s težavo glede uporabe, izpolnite ta obrazec...

Naročite se na storitev

Imate pritožbo?

Izpolnite ta obrazec, če imate kakršne koli težave ali niste zadovoljni z našimi izdelki ali storitvami...

Podajte pritožbo

Naše spletno mesto in njegovi partnerji uporabljajo piškotke za merjenje občinstva in uspešnosti spletnega mesta, za prikaz prilagojenih in / ali geolokaliziranih oglasov in vsebin ter za omogočanje interakcije z našo vsebino prek družabnih omrežij. Svojo izbiro lahko kadar koli spremenite s klikom na spodnjo povezavo "Upravljanje piškotkov".

Več o tem